Anahtar teslim tahlilleriyle e-ticaret ekosistemini büyütme amacı doğrultusunda Hepsiburada’nın platform dışında da marka ve işletmelere nakliyecilik hizmeti sağlayan kargo teslimat teşebbüsü HepsiJET, e-ticaret ve perakende alanındaki müşteri havuzunu ve taşıma hacmini büyütmeye devam ediyor. Kargo nakliyatı bölümündeki fark yaratan yaklaşımıyla ve yenilikçi teslimat yollarıyla isminden kelam ettiren HepsiJET, taşıma hacmindeki büyümeyi de sürdürüyor.
Hepsiburada platformu dışında perakendecilere sunduğu taşıma hacmini yılın üçüncü çeyreğinde, bir evvelki yılın tıpkı devrine kıyasla yüzde 97’lik artıran Hepsijet’in, dış müşterilerinin toplam taşıma hacmi içindeki hissesi da yüzde 35’i aştı. Bu artışla birlikte Hepsijet’in dışarıda hizmet verdiği şirket sayısı yaklaşık 1800’den 2750’ye yükselmiş oldu.
HepsiJET, Hepsiburada üzerinden satılan eserlerin yüzde 74’ünü teslim ederek yılın üçüncü çeyreğinde geçen yılın birebir periyoduna nazaran yüzde 6,8 puan artış sağladı. Yeniden tıpkı periyotta Hepsiburada üzerinden verilen beyaz eşya yahut mobilya üzere büyük hacimli siparişlerinin yüzde 69’unun teslimatı HepsiJET XL ile tarafından gerçekleştirildi. Bu oran 2023 yılının üçüncü çeyreğinde yüzde 57’ydi.
OPERASYONEL MUVAFFAKİYET ÖNE ÇIKIYOR
Bugün Teslimat, Yarın Randevulu Teslimat, Yarın Kapında, Kapında İade üzere müşterilere sunduğu esnek tahlilleriyle öne çıkan HepsiJET; 2024 yılı aralık ayı ortasına kadar elde ettiği, müşterilere kelam verilen günde yahut daha öncesinde teslimatın yapılması manasına gelen net teslimat performansında yüzde 96’lık bir oran yakaladı. Birebir vakitte firmanın müşteri sadakatini ve memnuniyetini ölçen Net Tavsiye Skoru ise 88 puan oldu.
KASIMDA DAKİKADA 606 TESLİMAT
Bu yıl Efsane Kasım maratonu için özel olarak hazırlanan ve değerli yatırımlar yapan HepsJET, e-ticaret ve lojistikte rekor iş hacmi artışı görülen kasım ayı boyunca 11 milyon kilometre yol kat ederek dakikada 606 teslimat gerçekleştirdi. Efsane Kasım boyunca operasyonel yoğunluğa karşın net teslimat performansında ise yüzde 98’lik bir oran elde edildi.
“EKOSİSTEMDEKİ TÜM PAYDAŞLARI EN UYGUN UYGULAMALARLA TANIŞTIRIYORUZ”
Bugün prestijiyle Türkiye’nin 81 vilayetinde 250’ye yakın şubesiyle hizmet sunan HepsiJET’in, tıpkı vakitte Türkiye’deki farklı işletmelere de katma kıymetli hizmet sunduğunun altını çizen HepsiJET Genel Müdürü Atilla Alver, “Biz HepsiJET’i yalnızca Hepsiburada’ya rekabet avantajı sağlayacak, müşterilerimize daha yeterli bir tecrübe yaşatacak bir araç olarak görmüyoruz. HepsiJET, bizim dalı dönüştürme, kesimi daha düzgüne götürme, ekosistemdeki tüm paydaşları en düzgün teknoloji ve sürdürülebilirlik örnekleriyle tanıştırma vizyonumuzun da bir göstergesi. Bu vizyonla Hepsiburada platformu dışındaki perakendecilere sunduğumuz taşıma hacmimizi yılın üçüncü çeyreğinde, bir evvelki yılın birebir periyoduna kıyasla iki katına çıkardık.”
Geliştirdikleri sürdürülebilir tahlillere de değinen Alver; “2024 yılının birinci yarısında filomuza eklediğimiz 24 adet sıfır emisyonlu elektrikli araçlarımız, yapay zekaya dayanan ve TÜRKPATENT tarafından onaylı “Çok Araçlı Rota Optimizasyonu” uygulamamızla sürdürülebilirlik alanında kendimizi daima olarak geliştirme amacındayız. Kesimi dönüştürme motivasyonumuzu ardımıza alarak inovatif ve çevreci projelerimizi hayata geçirmeye devam edeceğiz.” dedi.